Vintagelover.cz

• Home
  • Vintagelover.cz

Vintagelover.cz Květinové workshopy

https://www.vintagelover.cz/workshopy/ staré je krásné. blog právě o tom. Píšu o bydlení, zahradě, renovaci starých věcí a vyrábění dekorací.

Mám ráda nápady za pár korun. Mou inspirací je skandinávský design, vintage věci a hlavně bílá barva. Na mém blogu Vintagelover.cz najdete interiéry i krásné věci, které mne baví, inspirují a které miluji. Budu ráda, když tu najdete inspiraci a rádi se sem budete vracet.

Krásné čtvrteční ráno 🌸🌿🌸
09/05/2024

07/05/2024

Loni jsem zkoušela sušit pivoňky a docela se mi dařilo. Jakmile pivoňka lehce vykvete, tak je vhodná k řezu na usušení. Nesmí se nechat úplně vykvést, když začnou opadávat okvětní lístky, tak už je pozdě. Sušila jsem je v atelieru a zavěsila každou samostatně květem dolu. Letos se na ně také chystám. Co vy, máte zkušenosti se sušením pivoněk?

O víkendu můj atelier voněl jarem 🌷Děkuji milé ženy za tolik pozitivní energie 😘
18/03/2024

10/03/2024

Sobota v Rabasově mlýně byla plná jarního slunce, tvoření věnců a dekorací, inspirace, pohody a ticha v nádherném prostředí, nedaleko řeky Berounky. Děkuji za milé pozvání ❤️🌷

13/02/2024

Už dlouho jsem přemýšlela o nové kuchyni, do které se dá všechno schovat, ta stará už moc nefungovala. Chtěla jsem čistý design. Prošla jsem různá kuchyňská studila, až nakonec pro mě vyšla nejlépe Ikea. Návrh jsem si vytvořila sama v jejich plánovači a potom mi to jen zkontrolovali. Sestavená byla za tři dny. Než se přestavba uskutečnila, museli jsme oškrabat stěny a vymalovat celou místnost. Čelní oškrabaná stěna se mi tak zalíbila, že jsem nechala vystoupit původní podmalbu. Aby se barvy zvýraznily, natřela jsem povrch lněným olejem… Krásný den přeji z mé nové kuchyně 😘

Týden nicnedělání je za mnou, chytla jsem nějakou virózu  a díky ní jsem shlédla všechny pohádky v televizi, konečně si ...
31/12/2023

Týden nicnedělání je za mnou, chytla jsem nějakou virózu a díky ní jsem shlédla všechny pohádky v televizi, konečně si poslechla podcasty, prolistovala a pročetla časopisy a knížky, na které nebyl v celém roce čas... Už jsem to asi potřebovala, zastavit se, zapřemýšlet a nabrat nové síly... Uvařila jsem si zázvorový čaj, rozsvítila stromeček a trochu rekapituluji, jaký byl pro mě rok 2023. Hodně pracovní, uspořádala jsem mnoho květinových workshopů, vylila spoustu voňavých svíček, vytvořila nové jutové tašky, které se v létě skvěle prodávaly. Děkuji ❤️Na Vánoce jsem navrhla nové zástěry, ať je změna. Zamilovala se do polského města Gdaňsk, cestovala mezi Berounem, kde mám vnoučka Nielsíčka a Hradcem, kde mám rodiče, zahradničila, rekonstruovala, nakupovala, radovala se, ale i smutnila... Chci Vám všem moc poděkovat, že se stále vracíte na mé květinové workshopy. Vánoční i velikonoční jsou pomalu obsazené, obrovsky si toho vážím ❤️. Setkávání s Vámi je pro mě vždy tak obohacující.. Chci Vám všem popřát, ať ten následující rok je plný lásky, tolerance, nadhledu, objetí, přátelství, pozornosti, ochoty, trpělivosti, naslouchání druhým, naděje, splněných snů a zdraví. Věřím na dvacet čtyřku ❤️

S láskou Monika

P.S .„Jsem něžný, jsem krutý, ale jsem život. Pláčeš? I v slzách je síla. Tak jdi a žij. "
John Lennon

Letos do červena 🌲❤️
17/12/2023

11/12/2023

Bobkovišeň, jedlička, stříbrný smrk, borůvčí, mech, buxus, červená cibule, trnky, brambořík, pomeranč, svařák, káva, čaj, Pavlova… Krásné to bylo 🌲 Děkuji, že jsem si ten advent s vámi, tak pohádkově užila 😘

Vánoční workshopy 🌲Děkuji, že se stále vracíte… ❤️
05/12/2023

Střípky z víkendových workshopů 🌲Děkuji za milou návštěvu 🌲Bylo to skvělé 💚
28/11/2023

Kdo by měl zájem o dárkové poukazy na mé květinové workshopy, jsou k dispozici… 💚

Už trochu vánočně 🌲workshop
20/11/2023

Krásný víkend to byl 🌸❤️
09/10/2023

Workshopy se blíží  🌸
02/10/2023

Workshopy se blíží 🌸

Mé postřehy z Gdaňsk.- Gdaňsk je okouzlující město, ne nadarmo se mu říká perla severu. Připadáte si v něm jako mezi kul...
13/07/2023

Mé postřehy z Gdaňsk.
- Gdaňsk je okouzlující město, ne nadarmo se mu říká perla severu. Připadáte si v něm jako mezi kulisami historického filmu. Ráno vás budí zvonkohry a hned poté kostelní zvony.
- Centrum města lemuje velké množství kaváren a cukráren, které jsou stále plné lidí. Oběd vás tu vyjde, podobně jako u nás, okolo 200 korun, osvěžující Aperol Spritz přijde na 150 korun. Mají tady také neskutečný výběr rozmanitých druhů ryb v různých úpravách, které opravdu stojí za ochutnání. Z nábřeží se vám nechce odcházet, je zde spousta laviček, kde můžete relaxovat, pozorovat okolí a kochat se řekou Motlawou s projíždějícími či jen tak se pohupujícími zaparkovanými loděmi.
- Nábřeží voní mořem.
- Gdaňsk jako centrum trojměstí společně se Sopoty a Gdyní je rozlehlé přímořské město s dlouhými písčitými plážemi na jeho okraji. Pro mě byla ta nejkrásnější v nedalekých Sopotech, kam lze vyrazit městskou dopravou, autem nebo po všudypřítomných cyklostezkách na kole, hned po ní příjemná městská pláž Brzezno, kam se dostanete z centra tramvají číslo 3 za 25 minut. Cena jízdenky je 4,80 zlotých. Na pláži jsou restaurace, kde můžete poobědvat a odpočinout si pohledem na šumící moře. My jsme měli štěstí, protože nám vyšlo počasí, nefoukal vítr a bylo teplo, tak jsme vyzkoušeli i poněkud chladnější moře, kterému nelze odolat.
- Jantarové náhrdelníky, náramky a prsteny jsou téměř na každém rohu, především však v nejkrásnější a nejvíce fotogenické jantarové ulici Mariacká, jen kousek od nábřeží řeky.
- Gdaňsk je považován nejen za symbolické místo vypuknutí druhé světové války, ale také začátku pádu komunistického režimu ve střední Evropě. Byla zde založena organizace Solidarita, v jejímž čele stál budoucí prezident L**h Walesa.
- Za návštěvu samozřejmě stojí nepřehlédnutelný monumentální kostel Nanebevzetí Panny Marie, který co do objemu je třetím největším kostelem na světě postaveným z cihel, dále Neptunova fontána i architektonicky unikátně vyhlížející Muzeum druhé světové války…
- Poláci jsou moc milí, mají nás rádi, když bylo potřeba, vždy nám s ochotou pomohli a poradili. Dziekuje bardzo ♥ Na tohle nádherné město, které vás chytí za srdce, nikdy nezapomenu.

09/07/2023

Z Gdaňsk do Sopot autobusem to trvá 18 minut. My jsme si ráno přivstali a u moře jsme byli už v 8 hodin. Přehlédli jsme autobusovou zastávku, kde jsme měli vystupovat a vystoupili jsme za Sopotami. To nám ale vůbec nevadilo, neboť jsme zamířili hned k pláži a cestou do centra se brouzdali v moři, kochali se tou neskutečnou nádherou. Počasí nám přálo, slunce pálilo, vítr nefoukal, všude byly upravené pláže. Narazili jsme na pár plážových kaváren a v jedné jsme i posnídali. Sopoty jsou lázeňské město. Všude je spoustu obchůdků, kaváren, luxusních hotelů. Mě zaujal Grandhotel Sofitel u moře a nejdelší molo v Evropě. Sopoty jsou krásné, ale večer jsem se už těšila, až se zase budu procházet úzkými uličkami Gdaňsk ❤️Krásný den ze severu přeji😘

08/07/2023

Bydlíme v úplném centru Gdaňsk, v ulici Piwna. Pod okny nám proudí davy turistů. Výhled máme na kostel sv. Mikuláše a historické domy. Asi 500 metrů od nás je Zelená brána, ještě blíž Neptunova fontána… Kavárny tu hučí od brzkého rána, kde si můžete dát skvělou snídani, až do nočních hodin. Je to fajn město, ve kterém si umím představit žít. Třeba jen proto, že na pláž k moři se dostanete tramvají ❤️ Krásný další den z Polska přeji.

07/07/2023

Gdaňsk je velká láska ❤️ Cesta letadlem trvala něco málo přes hodinu. Do centra starého města, kde jsme ubytovaní, jsme dojeli z letiště autobusem. Všechno šlo tak rychle, že už odpoledne jsme nasávali atmosféru okouzlujícího přímořského města, které mi chvílemi připomíná Amsterdam. Úzké domy jako z pohádky, spousty kaváren, cukráren, barů a restaurací, kde to voní smaženými rybami. Nábřeží je plné turistů z Dánska, Německa, ale i čeština je tu slyšet. Náramky z jantaru jsou na každém rohu, už se těším, až si jeden vyberu… A já se jdu nachystat, neboť ranní Gdaňsk čeká. Mávám všem od Baltu ❤️

Ze včerejšího letního workshopu 🌸 Bylo to krásné a já moc děkuji za milou návštěvu ❤️
03/07/2023

21/06/2023
Módu si můžete koupit, ale styl ten musíte mít. Coco Chanel ❤️I letos jsem vytvořila kolekci jutových tašek s hedvábnými...

Módu si můžete koupit, ale styl ten musíte mít. Coco Chanel ❤️
I letos jsem vytvořila kolekci jutových tašek s hedvábnými šátečky. Už měsíc jsem tašku nepustila z ruky. Nosím ji na nákup, do práce, restaurace, ale teď i na piknik a u moře bude taky fajn. Šátek je z hedvábí a na něm je sítotiskem natištěn citát od Coco Chanel. Šáteček je univerzální módní doplněk, který si můžete uvázat na tašku, ozdobit si s ním vlasy, omotat okolo krku.
Taška je jutová má vyztužené dno. Rozměr 41x33 cm
Hedvábný šátek je větší než loni, rozměr 45x45 cm
Cena celé kolekce je 750 Kč.
Kdo by měl o letní tašku se šátečkem zájem, tak mi napište do zpráv, nebo na e-mail [email protected]. Budu se těšit ❤️Krásný nedělní večer 😘

12/06/2023

Hlošina mi trochu připomíná olivovník. Má drobné žluté kvítky, které nádherně voní hlavně v podvečer.… K hlošině jsem přidala pivoňky, bílé růže a věnec je na světě. Přeji krásný letní den 🌸

Rozkvetlá, voňavá, barevná, veselá, milá jarní… Taková byla sobota u mě v ateliéru 🌸Děkuji za inspirativní návštěvu ❤️
14/05/2023

05/05/2023

Ráno mě napadlo, že bych ty dřevěné židle trochu oživila barvami. Skočila jsem do obchodu pro růžový a modrý sprej a výsledek je zde. Mám z nich velkou radost 🙏Přeji hezký pátek ❤️

23/04/2023

Jestli si dobře pamatuji, tak je to můj první jídelní stůl, který jsem si koupila. Vždycky jsem měla stoly, které jsem buď od někoho dostala, nebo si je nějak vytvořila. Tenhle je od španělské značky Teulat. Je z jasanu a ty snídaně na něm, jsou tak fotogenické 😄 Krásnou neděli ❤️

Krásné to bylo… Už mi to chybělo… Děkuji za milou návštěvu 💚Jaro je tu 🌷
20/03/2023

Address

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Vintagelover.cz posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Vintagelover.cz:

Videos

Shortcuts

• Address
  • Alerts
  • Contact The Business
  • Videos
  • Claim ownership or report listing
  • Want your business to be the top-listed Event Planning Service?