NEXT Ltu-2362

NEXT Ltu-2362 Sekite jachtą NEXT ir komandą! Pažadame gražiausias nuotraukas, geriausius "on board" video, konkuren VĖJO, VĖJO, VĖJO! Ir susitinkame po burėmis!

Jachta vardu JOKER pastatyta JEANNEAU www.jeanneau.com laivų gamintojo ir vadinama JOD 35 (Jeanneau One Design) modeliu.

Į Klaipėdą laivą atplukdėme 2014m iš Vokietijos ir nuo to laiko aktyviai dalyvaujame regatose Lietuvoje. Komandą sudaro 6-8 žmonės, kuriems buriavimas yra gyvenimo būdas! JOKER LTU-1644 siekia:
-populiarinti buriavimą, kaip sveiką ir aktyvų laisvalaikio praleidimo būdą,
-sulaukti gerbėjų, kurių dėka mūsų motyvacija siekti aukščiausių rezultatų regatose bus stipriausia!

Sveikiname visus su Valstybės diena🇱🇹 !!!
06/07/2023

29/06/2023

Gaila, bet deja ir šiais metais nepavyko baigti GoRR2023 regatos, sunegalavus dviem komandos nariams, teko priimti labai sunkų, bet turbūt teisingą sprendimą pasitraukti iš varžybų. Linkime sėkmės ir palankaus vėjo Lietuvos įguloms🤘.

Ryt startuojame Latvijos čempionate GoRR 2023.
25/06/2023

15/06/2023

Akimirkos iš Pilies uosto regatos⛵️

Antroji jūrinė regata šiais metais - antroji vieta🥈🤘.Geras komandinis darbas, nuostabus oras, stiprūs konkurentai ir sėk...
12/06/2023

Antroji jūrinė regata šiais metais - antroji vieta🥈🤘.
Geras komandinis darbas, nuostabus oras, stiprūs konkurentai ir sėkmingas finišas...
Geras savaitgalis😀
Sveikinimai nugalėtojams s/y " Arabela-Auga" įgulai ir kaip visada dėkui "Sailing Pictures of Lithuania" už nuostabius kadrus👍
Už poros savaičių išplaukiame į Latvijos čempionatą, sekite naujienas..

Šiais metais pirmoji jūrinė regata "Gero Vėjo", nuostabus oras,  stipriausios Lietuvos buriuotojų komandos, kova iki pas...
29/05/2023

Šiais metais pirmoji jūrinė regata "Gero Vėjo", nuostabus oras, stipriausios Lietuvos buriuotojų komandos, kova iki paskutinės sekundės, tai labai gera proga pasimokinti iš geriausių...
Užimta 3 vieta, bet gerų emocijų netrūko😀
Sveikiname regatos nugalėtojų komandą jachtą "Arabela-Auga"👍 ir dėkojame visiems dalyviams už nuostabias emocijas ant vandens..😉
Norime padėkoti "Sailing Pictures of Lithuania" už nuostabius kadrus🤝

15/05/2023

Ilgai lauktas buriavimo sezonas prasidėjo, pirmoji "Pilypo" regata Nidoje šiais metais, pirmieji startai, pirmosios emocijos😀. Oro sąlygos tikrai šilkinės ( kažkiek trūko vėjo ), bet tai nesugadino geros komandinės nuotaikos. Užimta antroji vieta, kaip ir nebloga įžanga į naują buriavimo sezoną🤘.
Sveikinimai nugalėtojams s/y "Nida III"
Sekanti regata "Gero Vėjo" už dviejų savaičių Baltijos jūroje....

24/12/2022

Džiaugsmingų Šv. Kalėdų ir palankaus Vėjo 2023 metais!

17/10/2022

MES SUGRĮŽOME
Nors šitas buriavimo sezonas visiškai į pabaigą, dar spėjome sudalyvauti paskutinėje "Paršelio" regatoje. Laimėta pirmoji vieta 🥇( 3 metus iš eilės ) nuteikia labai smagiai, bei komandos nuotaika pakylėta.
Taigi "Next" metus tikimės kuo daugiau buriavimo ( reikia atsigriebti už šiuos metus ), naujų regatų, daugiau reportažų ir žinoma gero Vėjo!
Ačiū visiems savo sekėjams, draugams ir vėjo broliams už palaikymą ir iki susitikimo kitą sezoną.

01/07/2022

Deja deja, netekome garbės pakovoti dėl prizinės vietos, plaukdami į startą suradome akmenys, kur turbūt norėdamas antrą kartą nerastum ir taip netekom savo vairo😪
Sveikiname Lietuvos įgulas, Arabela Auga ( 2 vieta ORC 1 grupėje) ir Nida III ( 1 vieta ORC 2 grupėje ).

30/06/2022

Ketvirtadienio naujienos, ketvirta regatos diena, ketvirta vieta šiandien, ketvirti bendroje įskaitoje.

29/06/2022

Latvijos čempionatas tęsiasi. Antradienio plaukimas iš Rygos į Salasgrivą ( LV ) pilnas ( komplektas ) nuo vėjo nebuvimo, iki 25 mazgų stiprumo, tikra "loterija". Vėjo kryptys keitėsi daug kartų bet mes nelabai radome teisingą kryptį, likome penkti.
Šandienos plaukimas į Estijos uostą Koguste neįvyko dėl silpno vėjo...

Gorr 2022 ( Latvijos buriavimo čempionatas ) pirmas etapas   Šiandiena 3 - vieta🤟
27/06/2022

Gorr 2022 ( Latvijos buriavimo čempionatas ) pirmas etapas
Šiandiena 3 - vieta🤟

Gorr 2022  ( Latvijos buriavimo čempionatas ) atidarytas, ryt pirmas startas.
26/06/2022

Gorr 2022 ( Latvijos buriavimo čempionatas ) atidarytas, ryt pirmas startas.

Rygos įlankos link...Latvijos buriavimo čempionatas prasideda, Gero Vėjo!!!
24/06/2022

Rygos įlankos link...
Latvijos buriavimo čempionatas prasideda,
Gero Vėjo!!!

19/06/2022

Pilies uosto" regata, viena grubi klaida ( falstartas ) pirmame plaukime ir prarasta galimybė pakovoti dėl prizinės vietos. Antras plaukimas geras startas, geras komandinis darbas ir jau rezultatas geresnis. Deja po dviejų plaukimų likome ketvirti😔.
Sveikiname regatos nugalėtojus jachtą "Arabela - Auga" ir dėkojame "SailingPicturesLithuania" už gražius kadrus👌.
Kitą savaitę išplaukiame į Latvijos čempionatą, sekite naujienas.

Ryt startuojame "Pilies uosto" regatoje. Tai antroji mūsų regata šiais metais, pirmoji "Gero Vėjo"  regata gavosi kažkai...
17/06/2022

Ryt startuojame "Pilies uosto" regatoje. Tai antroji mūsų regata šiais metais, pirmoji "Gero Vėjo" regata gavosi kažkaip taip " pabudome ir kelkimės po žiemos miego"😀, noro daug, deja mažai treniruočių, rezultatas 4 vieta.
Tikimės palankaus vėjo ir smagių emocijų ant vandens šioje regatoje, laukia stiprūs varžovai ...🤟

20/10/2021

Paskutinė regata 2021 m. ( paršelio regata ) baigta gera nata, laimėtas "paršelis" . Gaila, kad kovoje dėl prizo ir pirmos vietos "netekome" vienos burės, bet kaip yra sakoma sėkmei reikia "aukos" 😀
Taigi sezonas baigtas, savotiškai liūdna, bet pažvelgus į prabėgusi buriavimo sezoną galime akcentuoti, kad įgavome patirties tarptautinėse varžybose (ORC pasaulio čempionatas), gavome pamokų, kaip viena klaida gali reikšti labai daug (pralaimėta regata) ir šiaip, kaip komanda pradėjome suprasti vienas kitą, o tai yra labai svarbu.
Didelis AČIŪ visiems mūsų komandos sekėjams už palaikymą ir iki susitikimo sekantį sezoną!

03/10/2021

Po ilgesnio laikotarpio ( pasaulio čempionato ), vėl teko garbė parungtyniauti Lietuvos vandenyse. Dvejos varžybos paeiliui, vienos Nidoje ( Neringa FM ) prieš savaitę ir šis savaitgalis Baltijos jūroje ( S. Kudzevičiaus regata ). Viena nedidelė klaidelė ir pralaimėtos varžybos ( Neringa FM ), teko tenkintis antra vieta. Sveikiname varžybų nagalėtojus ( s/y "Tango II ). Šio savaitgalio varžybose klaidų išvengėme ir pirma vietą mūsų. Visai komandai didelis AČIŪ už nuostabų komandinį darbą!

Atrodo tik prasidėjo ir jau pabaiga pasaulio  ORC buriavimo varžybų Taline. Penktadienį buvo du plaukimai, putė pakankam...
15/08/2021

Atrodo tik prasidėjo ir jau pabaiga pasaulio ORC buriavimo varžybų Taline. Penktadienį buvo du plaukimai, putė pakankamai stiprokas vėjas, vyko du plaukimai, pirmame finišavome 17 vietoje, antrame 12 vietoje pakartoję savo geriausia rezultatą. Galutinė vieta 17, lygiai per vidurį ( 34 laivai mūsų grupėje )
Taigi čempionatas baigtas, su gera komandos nuotaika, įgauta patirtimi.
Dėkojame visiems už palaikymą🤟

13/08/2021

Penktadienio naujienos iš Talino. Šiandiena vyko navigacinės lenktynės (45 jm ). Sekėsi pusėtinai, bet rezultatas nelabai koks, finišavome 23 vietoje. Atrodo kaip ir nedarėme kažkokių didelių klaidų, bet konkurentai šiandiena buvo labai greiti, ypač pavėjiniais kursais ir mums buvo sunkokai konkuruoti.
Ryt paskutinė varžybų diena, turime stengtis išsaugoti savo pozicijas.
Palinkėkite mums sėkmės😀

12/08/2021

Naujienos iš Talino. Šiandiena penkias valandas ant vandens laukėme vėjo, startas buvo atidėtas, apie 17:00 val. buvo duotas pirmasia šios dienos startas. Tai buvo mūsų geriausias plaukimas šioje regatoje, finišavome 12 vietoje. Pakylėti gerų emocijų, antrame starte šiek tiek perdegėm ir startas nepavyko, finišavome 22 vietoje. Bendroje įskaitoje po 5 plaukimų rikiuojamės 16 vietoje ( kritome viena vieta žemyn ). Rytoj stengsimės pagerinti savo poziciją...
Gero Vėjo🤟
P.S ka tik gavome naują informaciją, kad antrame plaukime mes buvome 21 ir bendroje įskaitoje liekame 15 vietoje🤟🤟🤟

11/08/2021

Naujienos iš Talino, pasaulio ORC buriavimo čempionato. Šiandieną įvyko du plaukimai, mums pavyko pakilti dviem laipteliais aukščiau, dabar esame 15 vietoje B grupėje ( viso 34 jachtos ). Ryt stengsimės dar labiau pagerinti savo poziciją...

Pirmas kartas, pirmas startas tokio lygio varžybose. Pasaulio ORC varžybose Taline mes startavome B grupėje, kurioje visi laivai didesni už mūsų jachtą, o ir distancijos ilgis nemažas 167 jm. Viso distancijoje sugaišome nei daug, nei mažai 27 val. Buvo visko ir saulės, štiliaus ( vėjo nebuvimas ) ir stipresnio vėjo, lietaus, žaibų, griaustinio, vienu žodžiu pilnas "kompleksas". Visos komandos pastangomis finišavome 17 vietoje ( mūsų grupėje viso 34 laivai ).
Taigi tai visai neblogas rezultatas. Šiandiena antras startas, tikimės geriausio rezultato🤟

08/08/2021

Pasaulio ORC čempionatas atidarytas, ugnis įžiebta, regatos vėliava pakelta. Ryt pirmasis startas, Gero Vėjo!🤟

Pasiruošimas ORC pasaulio buriavimo varžyboms🤟
07/08/2021

Su gimtadieniu sveikiname įgulos narį Tomą!Laukiame sveikinimų.
04/08/2021

Su gimtadieniu sveikiname įgulos narį Tomą!
Laukiame sveikinimų.

Pakeliui į ORC pasaulio čempionatą🤟
03/08/2021

16/06/2021

Keletas akimirkų iš "Gero Vėjo" regatos...

Pirmoji šių metų regata "Gero Vėjo" , žiemos miegas ir  karantinas parodė savo😁. Reikia laiko įsibėgėti, padaryti išvada...
31/05/2021

Pirmoji šių metų regata "Gero Vėjo" , žiemos miegas ir karantinas parodė savo😁. Reikia laiko įsibėgėti, padaryti išvadas ir judėti pirmyn... ( 4 vieta ).
Bet dvi dienos gero vėjo Baltijos jūroje, stiprūs konkurentai, tikrai buvo tas ko reikėjo.
Sveikinimai nugalėtojams!

Address

Klaipeda

Telephone

+370 698 45315

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when NEXT Ltu-2362 posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.