Fun Factory

Fun Factory Unique Events for Unique People
(9)

📍📍 OSTATNIA SZANSA 📍📍Dokładnie tak… wrzesień to praktycznie ostatni miesiąc na zabawę z naszymi dmuchańcami. ☹️Z tej oka...
07/09/2024

📍📍 OSTATNIA SZANSA 📍📍

Z tej okazji zachęcamy do składania rezerwacji - im szybciej tym lepiej, ponieważ zostało już tylko kilka wolnych terminów! 🥳

Po 3 latach działania debiut na premierze telewizyjnego show mamy za sobą! 🎥P.S To nie był ostatni raz… 😎
05/09/2024

Po 3 latach działania debiut na premierze telewizyjnego show mamy za sobą! 🎥

P.S To nie był ostatni raz… 😎

04/09/2024

W ubiegły weekend wraz z Gastropunkt mieliśmy okazję zorganizować imprezę z okazji zakończenia wakacji na jednym z największych zamkniętych osiedli w Warszawie.

Mieliśmy okazję wykorzystać w boju zupełnie nowy sprzęt dzięki czemu mieszkańcy osiedla mogli m.in:

• Zjeść pyszne dania z grilla

• Pobawić się na naszych dmuchańcach

• Posmakować zupełnie nowych smaków waty cukrowej oraz popcornu

• Zrobić sobie pamiątkowy film z wykorzystaniem fotobudki360

Kolejne imprezy już na nas czekają! Jeśli Wy również poszukujecie sprawdzonej ekipy do tego typu wydarzeń to jesteśmy do Waszej dyspozycji! 💥

Jeśli nie macie planów na najbliższą środę to serdecznie zapraszamy na premierę Azja Express TVN w Fabryka Norblina! Z...
26/08/2024

Znajdziecie tam nie tylko uczestników obecnej edycji takich jak były mistrz UFC Jan Błachowicz ale również nasze gry, które będą stanowiły część dostępnych atrakcji! 😎

22/08/2024

W ostatnich tygodniach najczęściej pytaliście nas o możliwość wynajęcia namiotów oraz gier wielkoformatowych dzięki czemu mieliśmy szansę obsłużyć m.in: urodziny, rocznicę ślubu, zjazd absolwentów oraz kilka imprez plenerowych.

Z racji na coraz więcej zapytań zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej rozwijać ten segment naszej działalności i w 2025 możecie spodziewać się wypożyczalni sprzętu przygotowanej do obsługi kilkunastu zleceń jednocześnie. 🥳

Z tego miejsca zachęcamy do składania rezerwacji na ostatnie tygodnie tego sezonu. Do zobaczenia! 🙂

Drodzy Klienci,Jak dobrze wiecie każda działalność była kiedyś drobnym biznesem, który potrzebował reklamy oraz zaufania...
20/08/2024

Drodzy Klienci,

Jak dobrze wiecie każda działalność była kiedyś drobnym biznesem, który potrzebował reklamy oraz zaufania Klientów dlatego z tego miejsca zachęcamy Was do skorzystania z usług naszej zaprzyjaźnionej ekipy, która już jutro otwiera swój lokal gastronomiczny Gastropunkt w Nowym Dworze Mazowieckim.

Jeśli chcecie zjeść smacznie a przy okazji nie wydać przy tym fortuny to wpadnijcie do nich zobaczyć czy może właśnie nie znaleźliście swojego nowego ulubionego miejsca na gastronomicznej mapie NDM.

P.S Powiedzcie, że jesteście od nas! 😎

26/07/2024

Jeśli Wasze dzieci zdążyły zatęsknić za naszymi dmuchańcami to już jutro możecie się z nami spotkać podczas Pikniku Sołectwa Cybulic Dużych.

Do zobaczenia! 🥳

25/07/2024

Ostatnio mieliśmy szansę zorganizować dla naszych Klientów wyjątkowe poprawiny. Zadbaliśmy o każdy szczegół, aby ten dzień był równie niezapomniany jak sam ślub i z tego co wiemy goście nie wiedzieli co ostatecznie wypadło lepiej! 🔥

Zapewniliśmy kompleksowe przygotowanie oraz obsługę całego wydarzenia i mówiąc nieskromnie wyszło to świetnie. Nasi Klienci oraz ich goście mieli do dyspozycji:

• Namiot 5x10 z podłogą

• 2 namioty 3x6

• Meble cateringowe

• Strefę gastronomiczną z przepysznym jedzeniem z grilla

Jesteśmy dumni z tego, że mogliśmy być częścią tak ważnego wydarzenia i dołożyliśmy swoją cegiełkę do organizacji tego fantastycznego dnia. 🥳

Jednocześnie zachęcamy wszystkich do składania rezerwacji na organizację spotkań w plenerze np. komunii, urodzin, poprawin czy rocznic ślubu. Gwarantujemy, że będziecie częściej organizowali imprezy w ogrodach! 😎

🔜🔜🔜

Już wkrótce będziemy informować o naszej ofercie komunijnej na rok 2025, także wszystkich rodziców zachęcamy do śledzenia profilu na bieżąco.

18/07/2024

W ostatnich tygodniach zapanowała tu cisza, natomiast możecie nam wierzyć, że nie wynika to z lenistwa. Po prostu nie mamy czasu. 😅

Za nami wiele ciekawych realizacji, których ułamek możecie zobaczyć na zdjęciach. Następne dni zapowiadają się na bardzo pracowite oraz pełne nowości, także bacznie śledźcie nasz profil.

Do zobaczenia! 🔜

Dokładnie tydzień temu 15.06.2024 minęły 3 lata od dnia w którym powstała nasza firma… Przez te kilkanaście miesięcy s...
22/06/2024

Przez te kilkanaście miesięcy staraliśmy się jak najlepiej wykonywać swoje usługi dzięki czemu z drobnej firemki przekształciliśmy się w firmę, która trwale odcisnęła swoje piętno na eventowej mapie Polski.

Zaczynaliśmy od zera a dziś obsługujemy takie firmy jak Action, La Lorraine Polska, współpracujemy z jednymi z najbardziej renomowanych hoteli w Polsce, odwiedzamy szkoły z naszymi atrakcjami dla dzieci a dokładnie w dniu naszych 3 urodzin mieliśmy okazję odwiedzić Cieszyn z własnoręcznie zrobionymi grami wielkoformatowymi, które powstały specjalnie na 100 lecie fabryki Prince Polo. 🥳

Mamy wielką przyjemność współpracować z inicjatorami lokalnych przedsięwzięć w Nowym Dworze Mazowieckim, Gminie Wieliszew, Gminie Czosnów, Warszawie czy Opinogórze co również pokazuje, że są osoby które obserwują nasze poczynania i chcą wspólnie tworzyć niezapomniane imprezy dla lokalnych mieszkańców.

Na końcu tego wpisu dziękujemy przede wszystkim Wam! Udostępniacie i lajkujecie nasze posty, przekazujecie informacje znajomym dzięki czemu możemy się rozwijać i działać coraz prężniej z sezonu na sezon - wielka piątka dla Was.

A my dalej lecimy robić swoje! 😎

Jak mawiał Paolo Eventello BYŁO GRUBO! W zeszły weekend mieliśmy szansę zorganizować strefę rozrywki zarówno dla dzieci...
13/06/2024

Jak mawiał Paolo Eventello BYŁO GRUBO!

W zeszły weekend mieliśmy szansę zorganizować strefę rozrywki zarówno dla dzieci jak i dorosłych podczas pikniku firmowego jednej z największych firm w naszej okolicy! 😎

Zapewniliśmy m.in:

-> 2 zjeżdżalnie oraz 2 zamki do skakania
-> 2 ścianki wspinaczkowe 🧗
-> 30 metrowy tor przeszkód 💣
-> Strefę gier wielkoformatowych ♟️
-> Strefę animacji oraz malowania twarzy
-> Namiot 5x10 dla gwiazdy wydarzenia ⭐️

Jest to zdecydowanie nasza największa realizacja w ostatnich dniach i jednocześnie dowód na to, że najlepsi w swoich dziedzinach obdarzają nas swoim zaufaniem lub po prostu lubią współpracować z najlepszymi. 😉

Wkrótce poznacie kolejną baaaardzo znana firmę, która wybrała nas do stworzenia niezwykle ważnego dla nich projektu. 🔥

Obchody Dnia Dziecka oficjalnie uznajemy za zakończone! W tym roku odwiedziliśmy aż 8 placówek, które wybrały naszą fi...
12/06/2024

Obchody Dnia Dziecka oficjalnie uznajemy za zakończone!

W tym roku odwiedziliśmy aż 8 placówek, które wybrały naszą firmę do zapewnienia atrakcji podczas imprez przedszkolnych, szkolnych oraz gminnych co niebywale nas cieszy i motywuje do dalszego rozwoju. 🔥

Dziękujemy za zaufanie, widzimy się w następnym roku! 😎

28/05/2024

Ostatnie tygodnie to dla nas na tyle intensywny okres, że nie mamy nawet czasu żeby na bieżąco opowiedzieć Wam co właściwie robimy, także szybkie podsumowanie:

• Nasze namioty świetnie sprawdziły się podczas imprez komunijnych, poprawin oraz chrztu ⛺️

• Dmuchańce jak zawsze działają na pełnych obrotach, odwiedziliśmy zupełnie nowe miejsca i podjęliśmy współpracę z 5 różnymi podmiotami publicznymi, które zaufały naszej ekipie 🔥

• Nasze gry wielkoformatowe zdobyły uznanie w całej Polsce dzięki czemu w najbliższych miesiącach odwiedzimy Warszawę, Cieszyn, Chorzów oraz Gliwice tworząc dedykowane stanowiska na prestiżowych imprezach -> duuuuże info wkrótce 😎

Dziękujemy Wam wszystkim za skorzystanie z naszych usług i pomoc w promowaniu naszej marki! Wchodzimy na coraz wyższy poziom, dostrzegają nas coraz większe firmy i jest to również Wasza zasługa, także piątka dla Was! Odwdzięczymy się w swoim czasie i każdy zapamięta to na długo. 😎

Do usłyszenia wkrótce! 🔜 🔥

Ostatnie terminy w maju czekają na Waszą rezerwację! Do Waszej dyspozycji będą: -> Całkowicie odnowione i zmienione po...
07/05/2024

Ostatnie terminy w maju czekają na Waszą rezerwację!

Do Waszej dyspozycji będą:

-> Całkowicie odnowione i zmienione pole 🛠️

-> Ponad 100 różnego rodzaju przeszkód ⚔️

-> 3 wiaty grillowe 🛖

-> Miejsca na ognisko 🔥

Jeśli jeszcze nie macie planów na wieczór kawalerski albo weekend w gronie znajomych to z tego miejsca zapraszamy na nasze pole!

Do zobaczenia! 😎

Jeśli w najbliższym czasie planujesz wydarzenie na świeżym powietrzu to jest to post skierowany właśnie do Ciebie! ⬇️Do ...
11/04/2024

Do naszej Gwiazdy dołączyły kolejne namioty, które w tym sezonie mają zamiar pracować na pełnych obrotach zapewniając komfortowe warunki podczas imprez plenerowych. 🎪

W naszej ofercie znajdują się m.in:

• Namiot Gwiazda zapewniający miejsce nawet dla 80 osób

• Prostokątne namioty 5m x 10m, które idealnie spełnią swoją rolę podczas np. komunii bądź poprawin

• Namioty 3m x 6m na mniejsze wydarzenia

• Namioty 3m x 3m

Oczywiście same namioty to nie wszystko, gdyż do swojej oferty dodaliśmy jeszcze:

• Krzesła cateringowe oraz bankietowe

• Stoły

• Zastawę stołową dla 100 osób

• Pokrowce na krzesła oraz stoły

• Personalizowane ścianki balonowe

• Dekoracje namiotu oraz oświetlenie

W dużym skrócie oferujemy kompleksową usługę na Twoje wydarzenie! 😎

Zachęcamy do kontaktu już dziś, ponieważ większość terminów jest już zarezerwowana! ✌️

🎉🏰 Planujesz imprezę dla swojego malucha lub organizujesz event firmowy? Nasz nowy pakiet wynajmu dmuchańców to gwarancj...
14/03/2024

🎉🏰 Planujesz imprezę dla swojego malucha lub organizujesz event firmowy?

Nasz nowy pakiet wynajmu dmuchańców to gwarancja uśmiechu na twarzach wszystkich uczestników niezależnie od wydarzenia!

Zapewniamy:

🎯 Różnorodne urządzenia dla dzieci w różnym wieku.
🎪 Profesjonalną obsługę, która zadba o bezpieczeństwo i dobrą zabawę.
🎈 Konkurencyjne ceny.
🎉 Możliwość dostosowania oferty do Twoich potrzeb - wystarczy zapytać!

Nie czekaj! Skontaktuj się z nami już dziś, aby sprawić, że Twoje wydarzenie będzie niezapomniane! 📞📩

3…2…1   START SEZONU! Wracamy do gry po przerwie zimowej, którą poświęciliśmy na rozwój kilku naszych propozycji i mamy ...
06/03/2024

3…2…1 START SEZONU!

Wracamy do gry po przerwie zimowej, którą poświęciliśmy na rozwój kilku naszych propozycji i mamy nadzieję, że będzie to niemały przełom w naszej działalności - usłyszycie o tym w osobnych postach. 🤫

W pierwszej kolejności zachęcamy do odwiedzenia naszej odnowionej strony internetowej na której znajdziecie propozycje na ten sezon oraz poznacie naszych partnerów biznesowych którzy obdarzyli nas swoim zaufaniem.

Sprawdźcie co dla Was przygotowaliśmy i rezerwujcie terminy, które są jeszcze dostępne! Tymczasem my zaczynamy eventową ofensywę! 😎

Zagraj na największym polu paintballowym na Mazowszu! Strzelaj lub sam zostaniesz wyeliminowany. UNIQUE EVENTS FOR UNIQUE PEOPLE

21/12/2023

Pomimo zmniejszenia aktywności na naszym profilu musicie wiedzieć, że wciąż działamy i mamy się bardzo dobrze! Ciągle pracujemy nad nowościami, które ujrzycie w 2024 a będzie tego naprawdę sporo.😎

Szybka aktualizacja odnośnie tego co obecnie robimy:

• Na koniec roku odwiedziliśmy Katowice, gdzie mieliśmy okazję zaprezentować naszą strefę gier wielkoformatowych podczas wigilii firmowej naszego Klienta. 🎅

• Nawiązaliśmy współpracę z kilkoma dużymi firmami, które doceniły nasze pomysły! 🎯

• Tworzymy kolejne stanowiska do naszej strefy wielkoformatówek! 🫡

• Rozpoczęliśmy produkcję gier drewnianych na zamówienie! ⚒️

Do usłyszenia w 2024 - to będzie przełomowy rok!

05/10/2023

Jeśli jeszcze nie mieliście okazji nas odwiedzić w tym roku to zostało ostatnie kilkanaście ciepłych dni aby to zmienić. 💣

Zbierajcie ekipę i widzimy się na miejscu! 😎

Już w najbliższą sobotę zapraszamy wszystkich mieszkańców do wspólnej zabawy na Osiedlu Młodych w Nowym Dworze Mazowieck...
31/08/2023

Już w najbliższą sobotę zapraszamy wszystkich mieszkańców do wspólnej zabawy na Osiedlu Młodych w Nowym Dworze Mazowieckim.

Będą na Was czekać różne atrakcje:

• Dmuchańce
• Gra terenowa
• Strefa Gier Wielkoformatowych
• Stanowiska Gastronomiczne

I wiele wiele innych… do zobaczenia! 😎

30/08/2023

Tym razem mieliśmy okazję zapewnić trochę rozrywki najmłodszym uczestnikom otwarcia sklepu Dealz Polska w Galerii Mila w Płońsku.

A już w najbliższą sobotę zapraszamy do parku na Osiedlu Młodych w Nowym Dworze Mazowieckim gdzie zorganizujemy dla Was masę atrakcji! 😎

W zeszły weekend mieliśmy szansę zorganizować strefę atrakcji podczas pikniku firmowego Action! To kolejne przedsiębio...
28/08/2023

To kolejne przedsiębiorstwo, które w tym sezonie powierzyło naszemu zespołowi realizację ważnej uroczystości firmowej z czego bardzo się cieszymy, gdyż motywuje to nas do jeszcze cięższej pracy!

Wchodzimy w okres wzmożonej aktywności, także śledźcie nasz profil i bądźcie czujni - być może niedługo się spotkamy! 😎

16/08/2023

W miniony weekend mieliśmy okazję dołożyć swoją cegiełkę do wspaniałej uroczystości weselnej naszych Klientów w niebagatelnej scenerii! 🥳

Tak prezentowały się nasze gry, które od niedawna dołączyły do naszej oferty - już wkrótce zaczniemy przedstawiać wszystkie nowości na nadchodzące tygodnie! 🤩

07/08/2023

Kolejny raz mieliśmy szansę dołożyć swoją „małą” cegiełkę do organizacji imprezy okolicznościowej jednego z naszych klientów! 🥳

Zachęcamy do rezerwacji naszego namiotu na nadchodzące weekendy! 😎

03/08/2023

Ostatnio nasza gwiazda miała okazję uświetnić imprezę urodzinową jednego z naszych klientów - sami zobaczcie jak to wyszło! 😎

⬇️⬇️⬇️

Zapraszamy wszystkich na uroczystość odsłonięcia drugiego muralu w Twierdzy Modlin! Będziecie mogli skorzystać z przygo...
13/06/2023

Będziecie mogli skorzystać z przygotowanej przez nas strefy dmuchańców oraz wielu innych atrakcji dla dzieci i dorosłych.

Widzimy się 18.06! 😎

Zapowiadaliśmy, że będzie fajnie? Było! Mówiliśmy, że zapewnimy Wam trochę dodatkowej rozrywki? Oczywiście, że ją dostal...
05/06/2023

Zapowiadaliśmy, że będzie fajnie? Było!

Mówiliśmy, że zapewnimy Wam trochę dodatkowej rozrywki? Oczywiście, że ją dostaliście!

Przez cały dzień Piknik odwiedziło około 600-700 osób co uważamy za ogromny sukces. Mamy nadzieję, że przygotowane atrakcje spełniły Wasze oczekiwania!

Dziękujemy Zbrojownia Modlin za zaufanie i współpracę!

Dopiero się rozpędzamy. 😎

Przypominamy o zbliżającym się wielkimi krokami Rodzinny Piknik Strzelecki z okazji Dnia Dziecka! na Zbrojownia Modlin! ...
30/05/2023

Bądźcie tam z nami i korzystajcie z przygotowanych atrakcji! 😎

25/05/2023

W zeszły weekend mieliśmy przyjemność zorganizować strefę atrakcji dla naszego Klienta podczas pikniku firmowego. Wśród atrakcji znalazły się między innymi:

• Dmuchane Piłkarzyki
• B*k Rodeo
• Rowery Piwne

Całą imprezę zwieńczyliśmy niesamowitym pokazem Fireshow! 😎

Przedstawiamy naszą kolejną atrakcję na tegoroczny sezon… Strefę E-Sportu! Już od dziś możecie zamówić specjalnie przyg...
10/05/2023

Przedstawiamy naszą kolejną atrakcję na tegoroczny sezon… Strefę E-Sportu!

Już od dziś możecie zamówić specjalnie przygotowaną strefę składającą się z 4 najnowszych konsol PS5, telewizorów 55” oraz najlepszych tytułów do rozgrywki indywidualnej lub grupowej! Dodatkowo możecie wybrać jeden z kilku motywów wystroju strefy np.: piłka nożna, MMA lub koszykówka. 😎

Do zobaczenia w świecie wirtualnym! 🎮

Adres

Niedziela 09:00 - 00:00

Strona Internetowa

Ostrzeżenia

Bądź na bieżąco i daj nam wysłać e-mail, gdy Fun Factory umieści wiadomości i promocje. Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do żadnego innego celu i możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.