Ribolov Na Jezeru Modrac

Ribolov Na Jezeru Modrac Borimo se svi za naš Modrac !!! Cilj ove stranice je očuvanje jezera Modrac i vraćanje njegove stare slave !!!
(2)

21/07/2023

Veoma ugodno vrijeme za ribolov na Modracu,pogotov za onoga ko je na čamcu u ovo vrijeme na pola jezera....
Kolege po štapu jel bilo kakvih problema,jeste svi dobro,zivo,zdravo ??

Koliko se divim jezeru Modrac toliko ga se plašim u trenutcima snaznih oluja,čak i mi koji smo odrasli na njemu i znamo svaki ćošak,svaku uvalu,svaku jazbinu za smudja i soma imamo veliko strahopoštovanje prema njegovoj snazi. Svjedočio sam par p**a kad se komšije više nisu vratile kući posle nevremena koje ih je zahvatilo i ako sam bio siguran da bi oni mogli otići na vodu baš tad i vozati se čamcem bez problema. Čak u jednoj situaciji sam se i ja zatekao na pola jezera kad je u roku od 2minute se sve zatamnilo,spustila neka bijela magla,gdje svog prijatelja u čamcu nisam mogao dobro da vidim,znakovi od kuća,munara koji su sluzili za orjentaciju su nestali i nasao sam se u crnoj rupi. Čamac drveni,pušta vodu,ja i prijatelj na pola jezera,gledamo da skupimo štapove i pobrinemo za opremu dok se čamac ljulja i polako puni vodom. Tad sam se prvi put preplašio Modraca i ona sva ljepota,mirnoća i anstistres terapija koju pruža su se pretvorile u noćnu moru. Nismo znali šta da radimo,motor nismo imali a i da smo imali ne vjerujem da bi nam nešto pomogao. Veslali smo uzalud i po svoj procjeni samo se vrtili u krug a onda kao da sam zaspao na trenutak. U sledećem momentu oči kad sam otvorio bio sam na obali a na jezeru su se samo još malo valovi talasali kao da ništa nije bilo. Izgubljeni izašli smo na obalu,sjeli i zapalili. Pola sata slušanja tišine i pogleda u prazno nam nije pomoglo da razjasnimo šta se upravo desilo. Kako to da smo u jednom trenutku bili na pola jezera u oluji a u drugom na obali sa malim valovima. Kome god da smo ispričali priču nisu povjerovali,što ih razumijem,jer ni mi sami ne vjerujemo kako?
Od tad kad sam na jezeru kao da mogu da namirišem tu oluju koja dolazi,osjeti se nešto u zraku,neki vruć vjetar i čudno talasanje jezera obično znači da imaš 5min da pokupiš stapove i bježiš....

Bistro od admin tima 🐟

Bistro ribolovci sa Jezero Modrac Prije par dana se završila nagradna igra sa nasim vjernim sponzorom Ribosport Tuzla-Br...
20/07/2023

Bistro ribolovci sa Jezero Modrac
Prije par dana se završila nagradna igra sa nasim vjernim sponzorom Ribosport Tuzla-Brčko Moramo spomenuti da je Saša jedna velika ljudina i u razgovoru sa njim rekao je da želi da pokrenemo još jednu nagradnu igru ali ovaj put samo za žene. Tako da evo nas opet na pragu nove nagradne igre. Naravno kao i uvijek morat će te ispuniti uslove za pristupanje nagradnoj igri a to su :

1. Zapratiti stranicu Ribosport Tuzla-Brčko
2. Zapratiti našu stranicu Ribolov Na Jezeru Modrac
3. Biti član grupe Jezero Modrac
4. Like ovaj post,podijeliti na svom fb profilu na javno i označiti svoju ljepšu polovinu koja ide rado sa vama u ribolov a naravno i one koje idu samostalno

Nagrada kao i uvijek je plasman priozvoda Ribosport Tuzla Brčko i Majica sa logom Ribosport Tuzla-Brčko
Izvlačimo tri sretne dobitnice.
Izvlačenje nagradne igre je 12.08.2023 u 18h

Sretno i Bistro svim kolegicama po štapu !

Nagradna igra je završena i nagrade su preuzete. Zahvaljujemo svima koji su igrali a posebno nasem sponzoru Ribosport Tu...
18/07/2023

Nagradna igra je završena i nagrade su preuzete.
Zahvaljujemo svima koji su igrali a posebno nasem sponzoru Ribosport Tuzla-Brčko.
Bistro

13/07/2023

Bistro ribolovci🐟
Nagradna igra je završena,čestitamo sretnim dobitnicima,nagrade mogu preuzeti u ribosportu Tuzla Brčko

1. Poklon paket proizvoda od ribosporta Tuzla Brčko(primame,boile,pop up,...)
Anes Mušić

2.Poklon bon od Admin Team-a vrijednosti 50KM(potrošiti u ribosportu Tuzla Brčko)
Dario Dado Košir

3. Pecaljka od Admin Team-a za mladog ribara
Arnel Ibrisimovic (Aldin Ibrišimović)

Hvala svima na učešću🐟
Pobjednici neka nam se jave u inbox
a ostalim ribarima mnogo sreće drugi put🐟🐟

Da se podsjetimo,u toku je nagrada igra,još malo je ostalo do izvlačenja pobjednika,bistro i sretno svima🐟
05/07/2023

Bistro ribari sa jezera Modrac,ovim putem vas obavještavamo da vas očekuje jedna nagradna igra u saradnji sa Ribosportom Tuzla-Brčko u čast preko 4hiljade članova grupe Jezero Modrac .

Poklanjamo vam tri nagrade :
1. Ribosport vam poklanja paket proizvoda za ribolov (primame,boile,pop up,...)
2. Admin team vam poklanja kupon u vrijednosti 50KM u trgovini Ribosport Tuzla-Brčko
3. Admin team poklanja jednu pecaljku za najmladje članove grupe

Pravila nagradne igre su :

1.Like Stranicu Ribolov Na Jezeru Modrac
2. Like Stranicu Ribosport Tuzla-Brčko
3. Podijeliti ovaj post na svom profilu javno,like i označiti u komentar dva prijatelja ribara
4. Biti član grupe Jezero Modrac

Prve dvije nagrade izvlačimo putem random aplikacije a treću nagradu dobija mladi ribar koji bude imao najviše lajkova na slici sa ulovom sa Jezera Modrac (sliku objaviti u komentar).

Izvlačenje nagrada 13.07.2023

Bistro 🐟

16/06/2023

Bistro

Ovim putem se admin team stranice Ribolov Na Jezeru Modrac i grupe Jezero Modrac ogradjuje od bilo kakvih prepiranja,svadja,zavrzlama i ostalog. Ova stranica i grupa je nastala u cilju promovisanja naseg bisera Jezera Modrac i za ove godine koliko postoji nikad nije bila ni na čijoj strani i nikoga favorizovala,nikada marke dobila od ribarskih udruženja a nit tražila !!!
Svaka objava i svaki komentar koji ima veze sa novonastalom situacijom u udruženju UGSR "Mrena" će biti izbrisan a onaj ko ga pošalje na objavu blokiran.
Pravila stranice su jasna da sve ono što se tiče Jezera Modrac može biti objavljeno(slike ulova akcije ciscenja,takmičenja,...)
Svaki vid objave koji potencira na svadju i prepiranje pa bilo to vezano i za Jezero Modrac NEĆE bit objavljen NIKAD.
U ovoj grupi ne vlada demokratija . !
Kome se ne svidja nek napusti i stranicu i grupu ali nećemo dozvoliti da se skrnavi ime ovoga što smo gradili godinama.

Bistro svim pravim i iskrenim ribarima a ne onim što su do juče mreže bacali,zagradjivali nam štapove mrežama i smijali se u facu.

13/06/2023

Poklanjamo vam tri nagrade :
1. Ribosport vam poklanja paket proizvoda za ribolov (primame,boile,pop up,...)
3. Admin team poklanja jednu pecaljku za najmladje članove grupe

Pravila nagradne igre su :

1.Like Stranicu Ribolov Na Jezeru Modrac
2. Like Stranicu Ribosport Tuzla-Brčko
4. Biti član grupe Jezero Modrac

Izvlačenje nagrada 13.07.2023

Bistro 🐟

22/04/2023

Postovani ribolovci, dali ste za to da se udruzenje vrati u ruke ljudima koji su se ponasali kao da je to njihovo privatno udruzenje ili da se nastavi sa radom kao sto je to ove godine i bila praksa?
Uveliko se pokusava raznim lobiranjima udruzenje oduzeti nama ribarima te ponovo predati u ruke ljudima koji vec 10 godina udruzenje tretiraju kao da im je to babovina.
Ne polazu nikome racune, ne odrzavaju upravne odbore i odrzavaju privatne skupštine.
Stoga vas sve pozivamo na skupštinu da se udruzenje vrati nama ribolovcima.
30.04.2023.g
S postovanjem

Označite svog kolegu ribara🐟🤣
10/10/2022

30/06/2022

Na obalama turističkog bisera Tuzlanskog kantona, jezeru Modrac, ovih dana kraju se privode pripreme za održavanje sada već tradicionalnog turnira u odbojci na pijesku. Sam turnir je zvanično otvaranje sezone na jezeru Modrac, uz druženje mladih sa područja Tuzlanskog kantona, turnir i teren k...

Address

Tuzla
BB

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Ribolov Na Jezeru Modrac posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.