motywacja.com

motywacja.com Rozpoczęliśmy działalność w 2004r.
Łączymy pasję do podróży i przygód ze sposobem na ży Organizujemy także wycieczki, szkolne i zielone szkoły.
(17)

Grupa firm działających na terenie Jury Krakowsko-Częstochowskiej i Wieluńskiej. Głównie organizujemy imprezy integracyjne, turystykę aktywną i spływy kajakowe w ofercie znajdują się również usługi cateringowe. Kompleksowo obsługujemy także kolonie i obozy na Jurze. Oferujemy także usługi wypożyczalni sprzętu turystycznego i campingowego.

01/08/2024

Teraz wygodne wodowanie na Mirowie. Niezależnie od poziomu wody. Przy wyższych stanach od boku przy niższych jak dziś, od frontu

Mistrz Ruslan znów przy grillu a właściwie przy mangale. Tym razem szaszłyk marynowany w kefirze i cebuli z dodatkiem mieszanki przypraw znanej tylko jemu. Było smacznie, nic nie zostało 😉

Krótki splyw x projektem filmowym Andrzeja! Niebawem zobaczymy efekty pracy nad videoprzewodnikiem-videomapą!           ...
31/07/2024

A na Forestcamp.pl Atv Explore
28/07/2024

Dziś akcja quadowo-paintballowa z KOMPAS BTA w Podlesicach
25/07/2024

Wakacje z KOMPAS BTA Podlesice 2024 Offroad, zamki, przygoda
22/07/2024

Piękna niedziela. Życzymy Wam "Szerokiej Wody"!
21/07/2024

Kolejne zajęcia Jogi z serii Joga pod Żaglami juz za tydzień w piątek. A wczoraj było tak...
20/07/2024

19/07/2024

Wszystkie wiaty i platforma do Jogi na Forestcampie zostały wyposażone w zestawy PPoż. Nie przewidujemy pożarów ale dbamy o Wasze bezpieczeństwo. Wiadomo lepiej zapobiegać niż leczyć!

I ruszyli z Hotel **** Pałac Czarny Las grupa leci do Zamków Bobolice i Mirów. Szerokiej drogi!

18/07/2024

Częstochowskie gorące środy! Balia bulgotała, sauna grzała, a Ruslan znów zaserwował swoje dania z żywego ognia. Szaszłyk, kurczak, ziemniaki z boczkiem. Marynowane tofu Kasi, burgery z baraniny od Robię co się da, oscypki z żurawiną i pieczarki z gorgonzolą... kończę posta, bo dostałem ślinotoku 😉

Potwierdzenie tras ma to dobrego że wymaga i kierowcy i nawigatora 😉
17/07/2024

Kajaki, rowery i inne bajery :) wakacyjny poniedziałek
15/07/2024

Pogoda dopisała i nawet słońce zaszło zgodnie z planem 😉
14/07/2024

Trochę się porozciągaliśmy pod okiem Ewy. Był też czas pogadać i coś wrzucić na ząb. Jogę pod Żaglami uważamy za otwartą...
13/07/2024

Trochę się porozciągaliśmy pod okiem Ewy. Był też czas pogadać i coś wrzucić na ząb. Jogę pod Żaglami uważamy za otwartą!
Dżesa i Dominika dzięki za zajebiste foty
Lifemdj Robię co się da

Osiolki na weekend załadowane. Na niedzielę nie mamy juz wolnych kajaków ale na jutro kilka się znajdzie.
12/07/2024

09/07/2024

A robi się to tak. Ruslan Maievsky w akcji przy grillu. Chcesz mieć taki półmisek na imprezie w plenerze? Uśmiechnij się do nas. A wiadomo na powietrzu smakuje najlepiej

08/07/2024

Po Forestcamp.pl czas na kolejny projekt - RIVERCAMP. A to nie koniec. Jak skończymy składać klocki nad rzeką, przeniesiemy się na Jurę centralną gdzie przygotowujemy kolejne miejsce przyjazne turystom. O tym projekcie usłyszycie jak tylko uwiniemy sie z przystanią kajakową.
Jak Wam się podoba logo?

Trwa narada w terenie. Skończyliśmy budować w Suliszowicach zaczynamy w Garnku na Rivercamp
08/07/2024

07/07/2024

12 lat temu w Albanii... a teraz to już instruktorka😎. Ewa zdała końcowy egzamin i oficjalnie jest Instruktorką Hatha Jogi. I z tej okazji chcemy Was zaprosić na uroczyste otwarcie tarasu w Suliszowicach 13.07 sobota o godzinie 17.00 - Joga o zachodzie słońca

Rozpoczęliśmy działalność w 2004r.
Łączymy pasję do podróży i przygód ze sposobem na ży

Kajaki na wodzie, Atv Explore na Forestcamp.pl,  my z Babski offroad na objeździe trasy na sierpniowy zlot. Piękna pogod...
06/07/2024

Kajaki na wodzie, Atv Explore na Forestcamp.pl, my z Babski offroad na objeździe trasy na sierpniowy zlot. Piękna pogodna sobota...

Taras gotowy. Niebawem będzie wielkie otwarcie. O terminie poinformujemy niebawem.
05/07/2024

01/07/2024

Weekend klasycznie jak to w wakacje, "kajakowy". Nasze busy krążyły wzdłuż rzeki. Upal dawał się we znaki. Na wodzie zawsze chłodniej a w T4: korbotronix, szyby otwarte i zimny łokieć 😉

Zaparkować, powspinać się, zjeść. I to dobrze zjeśc 👩‍🍳🧑‍🍳🍽
30/06/2024

Zaparkować, powspinać się, zjeść.
I to dobrze zjeśc 👩‍🍳🧑‍🍳🍽

🍴👨‍🍳🍲

Pieczonki to potrawa z ziemniaków pokrojonych w kostkę lub talarki, kiełbasy, boczku i warzyw – najczęściej buraków i marchwi. Pieczonki tradycyjnie pochodzą z okolic Śląska, a najlepiej smakują, gdy potrawę przyrządzamy w ognisku w żeliwnym kociołku.😋

30/06/2024

2 dni jazdy na Spyderach z BRP po Jurze. Szlakiem Orlich Gniazd to kolejna impreza organizowana przez team Ciepły4x4 oficjalnego dealera Can-am. Fajnie że mogliśmy uczestniczyć w tej akcji. Nakarmiliśmy w 2 dni wszystkich jeźdźców trojkolówek. Smacznego!

Wakacje się rozkręcają a my razem z nimi. Ten upalny i burzowy dzień z KOMPAS BTA  spędziliśmy na wodzie (przed deszczem...
28/06/2024

Wakacje się rozkręcają a my razem z nimi. Ten upalny i burzowy dzień z KOMPAS BTA spędziliśmy na wodzie (przed deszczem) a następnie z Hotel Fajkier ruszyliśmy na elektrykach na Zamek Ogrodzieniec

Adres

Telefon

+48507373072

Strona Internetowa

https://www.szutry.pl/, https://www.rbreader.com/, https://www.traperzy.com.pl/, https://www.

Ostrzeżenia

Bądź na bieżąco i daj nam wysłać e-mail, gdy motywacja.com umieści wiadomości i promocje. Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do żadnego innego celu i możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.