Ale Fajnie

Ale Fajnie Wycieczki, kolonie, zimowiska. Organizacja imprez i pikników. Kursy: wychowawcy, kierownika kolonijnego, kierownika wycieczek szkolnych. Urodziny dla dzieci.
(149)

Imprezy urodzinowe, pikniki, animacje, eventy. Warsztaty dla dzieci. Półkolonie, półferie.

690 833 444
600 818 361
(32) 73 30 007

Węgierska Górka Dzień 7 Drodzy rodzice! To nasz ostatni pełny dzień w Węgierskiej Górce.Dzisiaj przywitał nas deszcz, al...
17/08/2024

Węgierska Górka
Dzień 7
Drodzy rodzice! To nasz ostatni pełny dzień w Węgierskiej Górce.
Dzisiaj przywitał nas deszcz, ale nie oznacza to nudy! Zjedliśmy pyszne śniadanie 🥞 i wybraliśmy się do salonu gier🎱🏓. Na szczęście przestało padać, więc skorzystaliśmy z whirlpool bath. Zrobiliśmy również super ramki na zdjęcia. W dniu dzisiejszym obchodziliśmy 10 urodziny Daniela. Odśpiewaliśmy sto lat 🎂 i rozbijaliśmy piniatę. Następnie udaliśmy się na obiad 🍽️ , a następnie pakowaliśmy walizki. Budowaliśmy także wieżę oraz zwierzęta z klocków konstrukcyjnych. Dzień zakończyliśmy ogniskiem oraz uroczystym zakończeniem kolonii. Dostaliśmy super nagrody. Nie zabrakło również przytulasków z ciociami i wujkiem☺️
Do zobaczenia jutro 😃

16/08/2024

Kochani Rodzice! Dzisiaj kolejny dzień pełen wrażeń 😊 Zaraz po pysznym śniadaniu wyruszyliśmy na wycieczkę górską ⛰️ Mieliśmy okazję nakarmić alpaki marchewką i podziwiać piękne widoki 😍 W drodze powrotnej schłodziliśmy się pysznymi lodami 🍦Popołudniu korzystaliśmy z naszych przydomkowych whirlpool bath, gdzie relaksowaliśmy się po porannej wycieczce 💦 Gdy już odzyskaliśmy siły braliśmy udział w chrzcie kolonijnym, który został uwieńczony kolorowym szaleństwem, czyli zabawą z proszkami holi 🧡💛💚💚🩵💜 Wieczorkiem za to rozpieściliśmy nasze kubki smakowe podczas czekoladowej imprezy 🍫 Oczywiście nie zabrakło również czasu na kolonijną dyskotekę i tańce 💃🕺 Teraz już smacznie śpimy, a Wam życzymy dobrej nocy 😴

Węgierska Górka II dzień 5 cd
15/08/2024

Węgierska Górka Dzień 5 Drodzy rodzice! Dziś niestety nie przywitało nas słoneczko, ale wstaliśmy pełni energii. Po śnia...

Węgierska Górka
Dzień 5
Drodzy rodzice! Dziś niestety nie przywitało nas słoneczko, ale wstaliśmy pełni energii. Po śniadaniu wybraliśmy się na pieszą wycieczkę do ,Fortu Wędrowiec. W drodze powrotnej złapał nas mały deszczyk ☔️, ale to nic! Zjedliśmy pyszny obiadek i rozpogodziło się. Następnie zatelefonowaliśmy do bliskich. Dokończyliśmy również bajkę i robiliśmy super giga slime😀. Dzień zakończyliśmy z ogromnymi emocjami- odbyło się kolonijne Mam Talent. Teraz już idziemy spać, by zbierać energię na następny dzień. 💤

Węgierska Górka II dzień 4 cd
15/08/2024

Węgierska Górka Dzień 4 Drodzy rodzice! Dziś od rana przywitało nas piękne☀️. Pełni energii🔋udaliśmy się na pyszne śniad...

Węgierska Górka
Dzień 4
Drodzy rodzice! Dziś od rana przywitało nas piękne☀️. Pełni energii🔋udaliśmy się na pyszne śniadanie. Następnie posprzątaliśmy swoje domki. Po konkursie czystości nasze ciocie i wujek zorganizowali nam grę w kolory, ozdobiliśmy swoje czapki i poszliśmy na upragniony basen🏊. Bardzo zgłodnieliśmy, ale na szczęście był już czas obiadku😋. Następnie mogliśmy zadzwonić do naszych bliskich oraz odpocząć. Po naładowaniu energii bawiliśmy się w podchody z licznymi zadaniami, a także poszliśmy do sklepu po małe co nieco. Wróciliśmy idealnie na kolację. Dzień zakończyliśmy huczną dyskoteką🪩. Nie zabrakło także tańców kolonijnych z AleFajnymi ciociami i wujkiem☺️

🤩🥳😍ENERGYLANDIA - CAŁODNIOWA WYCIECZKA 😍🤩🥳Termin - 28.08.2024💲 Cena: 259 złW cenie :👉 Transport autokarem👉 Bilet wstępu👉...
14/08/2024

Rezerwacja:

Węgierska Górka II dzień 3 cd
13/08/2024

Węgierska Górka II dzień 3 Drodzy Rodzice, kolejny dzień pełny wrażeń za nami! Wybraliśmy się na wycieczkę do Żywca poci...

Węgierska Górka II dzień 3
Drodzy Rodzice, kolejny dzień pełny wrażeń za nami! Wybraliśmy się na wycieczkę do Żywca pociągiem! Szybko dojechaliśmy i udaliśmy się na zwiedzanie, poszliśmy do parku gdzie odwiedziliśmy mini zoo, poszliśmy do tężni i muzeum. Następnie dla ochłody poszliśmy na lody, a na obiad zjedliśmy pyszną pizzę 😋 zmęczeni wróciliśmy do ośrodka gdzie na kolację były pancake z bitą śmietaną i czekoladą 🥞 Na zakończenie tego super dnia obejrzeliśmy „Między nami żywiołami” Teraz już powolutku zasypiamy 😴 do usłyszenia jutro!

Biuro rzeczy znalezionych
13/08/2024

Darłówko, dzień 11Niestety, nadszedł ostatni dzień naszej niezapomnianej kolonii😞Z ciężkim sercem pożegnaliśmy urokliwe ...

Darłówko, dzień 11

Niestety, nadszedł ostatni dzień naszej niezapomnianej kolonii😞Z ciężkim sercem pożegnaliśmy urokliwe Darłówko i wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu🚌Wspomnienia, które tu stworzyliśmy, pozostaną z nami na długo, a my już nie możemy się doczekać kolejnego wyjazdu i nowych przygód!
Kadra pragnie serdecznie podziękować wszystkim uczestnikom za wspólnie spędzony czas, pełen radości❤️Mamy nadzieję, że spotkamy się ponownie na kolejnych koloniach, do zobaczenia!

12/08/2024

Kochani Rodzice! Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od spacerku po okolicy, gdzie była też przerwa na super zabawę na placu zabaw oraz małe co nieco 🍦Po pysznym obiadku mogliśmy się schłodzić podczas bitwy na armatki wodne i baloniady 🎈💦 Nie zabrakło również czasu na gry I zabawy na świeżym powietrzu 🌞 Wieczorkiem za to mieliśmy wspaniałych gości: Barbie Hobby Horse, Marylę Rodowicz oraz Nikoklauna 🐎🎤🤡 Obstawialiśmy, które z nich mówi prawdę i dzięki temu dorobiliśmy się sporo cukierków 🍬 Po tym pełnym aktywności dniu leżymy już w łóżeczkach i zbieramy siły na jutrzejszą wycieczkę! Dobranoc 😴

Węgierska Górka II dzień 1 Kochani rodzice! Węgierska Górka bardzo nam się podoba🏔️, po przyjeździe zjedliśmy pyszny obi...

Węgierska Górka II dzień 1
Kochani rodzice! Węgierska Górka bardzo nam się podoba🏔️, po przyjeździe zjedliśmy pyszny obiadek, następnie aby się zintegrować trochę potańczyliśmy, pośpiewaliśmy i zrobiliśmy kolorowe graffiti 🥳Starczyło nam nawet czasu na spacer po okolicy i pyszne lody!!!
Rozlokowanie w domkach poszło nam bardzo sprawnie i świetnie się w nich dogadujemy 💃
Do usłyszenia jutro!!! ❤️

Darłówko, dzień 10Nadszedł długo wyczekiwany, wyjątkowy dzień – dzień podsumowania naszej wspaniałej kolonii✨ Poranek ro...

Darłówko, dzień 10

Nadszedł długo wyczekiwany, wyjątkowy dzień – dzień podsumowania naszej wspaniałej kolonii✨ Poranek rozpoczęliśmy od magicznego spaceru, po którym przyszła pora na pakowanie🧳 Nie mogło zabraknąć ostatnich chwil spędzonych nad morzem, by pożegnać się z jego falami💦Wieczorem zaś czekało nas rozpalające serca ognisko z pieczeniem kiełbasek oraz uroczyste rozdanie nagród, które wieńczyło naszą niezapomnianą przygodę🔥🎖️

Jastrzębia Góra IV - wracamy
11/08/2024

Łeba wraca do domków.Do zobaczenia na kolejnych wyjazdach 😘

Łeba wraca do domków.
Do zobaczenia na kolejnych wyjazdach 😘

Jastrzębia Góra IV dzień 9Kochani Rodzice! Nadszedł najcięższy czas na koloniach - czas pożegnania 🥺 Kapryśna pogoda spr...

Jastrzębia Góra IV dzień 9
Kochani Rodzice! Nadszedł najcięższy czas na koloniach - czas pożegnania 🥺 Kapryśna pogoda sprawiła, że rano woleliśmy nie wychodzić na zewnątrz, dlatego ciocie na rozgrzewkę zrobiły nam teleturniej "Jaka to melodia?" 🎶 Zrobiliśmy też ramki na nasze super zdjęcia pamiątkowe oraz zaczęliśmy się pakować 😢 Po obiedzie postanowiliśmy wybrać się na plażę, jednak tam zastaliśmy czerwoną flagę 🚩 Wieczorem odbyło się ognisko oraz oficjalnie zakończenie naszej cudownej kolonii 😭 Już zaczynamy tęsknić, a z Wami widzimy się jutro 🥹 Kolorowych snów Kochani Rodzice ❤️

Darłówko, dzień 9 Nasz czas w Darłówku powoli dobiega końca, więc z samego rana wyruszyliśmy na spacer, aby jeszcze raz ...

Darłówko, dzień 9

Nasz czas w Darłówku powoli dobiega końca, więc z samego rana wyruszyliśmy na spacer, aby jeszcze raz nacieszyć się urokami okolicy i zrobić ostatnie zakupy🌊☀️Po obiedzie oddaliśmy się radosnym śpiewom przy karaoke, odkrywając, że mamy prawdziwy talent muzyczny🎤 Wieczorem, po kolacji, czekało nas najważniejsze wyzwanie - prawdziwy chrzest kolonisty. Teraz nikt nie odważy się powiedzieć, że nie jesteśmy pełnoprawnymi kolonistami🎖️

ŁebaCz.2

Łeba
Cz.2

Łeba IVDzień 10Kochani!❤️Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od spacerku do biedronki🐞, a więc szaleństwo zakupowe, jedzonko,...

Łeba IV
Dzień 10
Kochani!❤️
Dzisiejszy dzień rozpoczęliśmy od spacerku do biedronki🐞, a więc szaleństwo zakupowe, jedzonko, pamiątki, lody, gofry i inne przysmaki🍦🍨
Po obiadku odbyło się uroczyste zakończenie kolonii, wręczenie dyplomów oraz nagród specjalnych❤️😍 Później obejrzeliśmy prezentacje zdjęć, które nasze ciocie robiły nam przez całą kolonie📷 Polały się nawet łzy😢😍 Po kolacji odbyło się ognisko z pieczeniem kiełbasek oraz melodią Ale Fajnych piosenek oraz dźwięku gitary🎸
Dobranoc…💤🛌

Burzenin wrocił do domkówDziękujemy i czekamy na kolejne kolonie z Wami 😍😘
10/08/2024

Burzenin wrocił do domków
Dziękujemy i czekamy na kolejne kolonie z Wami 😍😘

BurzeninCz.3

Burzenin
Cz.3

BurzeninCz.2

Burzenin
Cz.2

09/08/2024

Drodzy rodzice! Tak oto właśnie kończy się nasza Burzeninowska przygoda. Dzisiejszy dzień był, jak to na dzień zakończenia przystało, pełen emocji. Po porannym rozruchu i śniadaniu, wybraliśmy się na Rafting po Warcie🛶. Następnie czekały na nas takie atrakcje jak: siatkówka balonowa 🎈 i bitwa na armatki wodne 🔫. Po kolacji odbyło się uroczyste zakończenie kolonii, gdzie podsumowaliśmy sobie cały ubiegły tydzień. Otrzymaliśmy nagrody za nasze osiągnięcia, a następnie przeszliśmy do rozegrania ostatniego meczu piłki nożnej. Tym sposobem zakończyliśmy dzień, jak i całą kolonię!! Do zobaczenia jutro ❤️

Darłówko, dzień 8 Za nami kolejny dzień pełen wrażeń✨ Rozpoczęliśmy go z energią, pędząc gokartami🏁, a później zajrzeliś...

Darłówko, dzień 8

Za nami kolejny dzień pełen wrażeń✨ Rozpoczęliśmy go z energią, pędząc gokartami🏁, a później zajrzeliśmy na małe zakupy🛍️ Po sycącym obiedzie nadszedł czas na relaks i wspólne oglądanie bajki, które przeniosło nas w magiczny świat wyobraźni📺 Wieczorem złożyliśmy sobie przyjacielskie przysięgi, które związały nas niewidzialnym węzłem kolonijnym. Po tej uroczystej chwili nie mogło zabraknąć pierwszego tańca i szalonej zabawy, które na długo zapadną w nasze ♥️

ŁebaCz.4287

Piątek 08:00 - 16:00

Strona Internetowa

Ostrzeżenia

Bądź na bieżąco i daj nam wysłać e-mail, gdy Ale Fajnie umieści wiadomości i promocje. Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do żadnego innego celu i możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.

Widea

Udostępnij

Najbliższe usługi planowania eventów