Fotobudka Retro Grudziądz

Fotobudka Retro Grudziądz Wynajem wyjątkowej FOTOBUDKI RETRO * Wynajem napisu MIŁOŚĆ i LOVE * Telefon Życzeń * Oprawa muzyczna Wynajem Fotobudki RETRO. Wynajem napisu LOVE.
(4)

Wynajem napisu MIŁOŚĆ. Oprawa muzyczna uroczystości.

01/09/2024

Wspaniały dodatek podkreślający to co najważniejsze w Waszym dniu - MIŁOŚĆ 🥰 Zapytaj o termin, zapraszamy 🙂🥰🥰

17/08/2024

Fotobudka Retro wraca po urlopie 😉 Gotowi do działania, stawiliśmy się dzisiaj w Restauracji Bar Lotos, na weselu u Karoliny i Adriana 😍 Po prostu: re we la cja! Setki szalonych fotek, mega pozytywna atmosfera i naprawdę rewelacyjni Goście! Kochani dzięki! 🥰 Będziemy miło wspominać ten wieczór! Widzimy się wkrótce 😎

29/06/2024

Fantastyczny, rodzinny wieczór w Hotel Rudnik, na 60-tych urodzinach Piotra 🥰 Kapitalna atmosfera! 🥰 Dziękujemy i wracamy niebawem 🥰

22/06/2024
Maj upłynął pod znakiem muzycznych doznań, ale ponownie wracamy z Fotobudka Retro Grudziądz 😍Dziś, po raz kolejny odwied...
10/06/2024

Dziś, po raz kolejny odwiedziliśmy Hotel Rudnik, na Balu Klas Ósmych.
Rewelacyjna atmosfera! Rewelacyjna, meeega pozytywna Ekipa!
Kochani dzięki! 🤩 Do zobaczenia wkrótce 😎

22/03/2024

Dziś wieczór ponownie Hotel Rudnik i crazy night na 18 urodzinach Emilii 😍 Seeetki fantastycznych ujęć, mega pozytywna atmosfera i rewelacyjni Goście! 😍 Kochani dzięki! 😍 Do zobaczenia wkrótce 😎

11/03/2024

🥰

11/02/2024

Kochani nie śpimy, a bawimy się! 🤩 Dzisiaj po raz kolejny odwiedziliśmy Hotel Rudnik, tym razem na 40 urodzinach Krzyśka w naprawdę doborowym towarzystwie😍 Extra Ekipa, extra fotki i extra atmosfera tego wieczoru 😍 Dziękujemy i do zobaczenia wkrótce 😎

09/02/2024

Wracaaamy po krótkim urlopie 🥰 Dziś wieczór to Hotel RAD, Grudziądz i 18 urodziny Maćka 🥰 Super atmosfera i setki fantastycznych fotek 🥰 Kochani dzięki za dziś 🥰 Chwila odpoczynku i czekamy na sobotni wieczór 😉 See you soon 😎

29/11/2023

Absolutnie nie zwalniamy 🤩 Dziś gościliśmy w GOK Rogóźno na Andrzejkach Seniorów 😍 Dużo uśmiechu, pozytywnej energii i oczywiście wiele wspaniałych ujęć 😍 Kochani dziękujemy! 😍 Widzimy się wkrótce 😎

😍
27/11/2023

😍

26/11/2023

Dziś po raz pierwszy gościliśmy w Restauracja Miła w Kwidzynie, na 18 urodzinach Marty 😍 Wspaniałe miejsce, wspaniały klimat ale przede wszystkim wspaniała, pozytywna Ekipa! 😍 Niezapomniany wieczór! 😍 Kilkaset znakomitych ujęć zaliczone! 😍 Fotobudka Retro Grudziądz dziś również na pełnych obrotach 😅😍 Dla Marty raz jeszcze najlepsze życzenia z okazji 18 urodzin! 😍😍 Widzimy się wkrótce 😎

25/11/2023

Ajjj co to był za wieczór! 😍 Seeeetki znakomitych ujęć na Połowinkach ZS Manager😍 Fotobudka Retro Grudziądz dziś bez wytchnienia, rozgrzana do czerwoności 😁 Meeega klimat, meeega Ekipa! Było naprawdę świetnie! Dziękujemy! 🤩🤩 Jutro ruszamy poza Grudziądz, do zobaczenia 😎

25/10/2023

KOCHANI NOWOŚĆ! 😍😍 Oferujemy dodatek w postaci możliwości wynajęcia Księgi Gości Audio, czyli tzn. Weselny Telefon Życzeń na czas zabawy z Fotobudką. 😍

Jak to działa?

Wasi Goście po podniesieniu słuchawki usłyszą wcześniej przygotowaną przez Was wiadomość, np. "Cześć! Tu Kasia i Tomek, niestety nie możemy teraz odebrać, bo właśnie bawimy się na naszym weselu. Zostaw nam wiadomość po sygnale!”. Od tej pory wszystko się nagrywa. Na pewno będziecie zaskoczeni kreatywnością Waszych gości weselnych!

Czy to jest skomplikowane?
Absolutnie nie!
Przy telefonie będzie znajdować się instrukcja dla gości, dlatego nikt nie będzie miał wątpliwości do czego służy telefon.

Po zakończonej zabawie otrzymacie pliki z nagraniami. Serdecznie zapraszamy 😍😍

13/10/2023

Przypominamy, że w dodatkowej ofercie oprócz napisu MIŁOŚĆ posiadamy również największy (120cm x 4m), podświetlany napis LOVE 🥰 🥰🥰 Który z nich zagości na Waszym Weselu? 😍 Zapraszamy 😍

30/09/2023

Wspaniały, rodzinny wieczór i niepowtarzalna atmosfera na 50 urodzinach Majki 🥰 Tym razem gościliśmy w Dom Weselny Zielnowo 🥰 Było super! 🥰 Dziękujemy i do zobaczenia wkrótce 😉

24/09/2023

Największy, zachwycający napis „MIŁOŚĆ” na Twoim weselu 🥰

17/09/2023

Ponownie odwiedziliśmy Ararat Sala Bankietowa & Pokoje , tym razem na weselu u Oliwii i Andrzeja 🥰 Rewelacyjny wieczór 🥰 Rewelacyjne fotki 🥰 Kochani dziękujemy! 🥰 Do zobaczenia za kilka dni 😎

06/09/2023

MIŁOŚĆ... ❤️❤️❤️ podkreśl to, co najważniejsze w tym dniu! Elegancki i efektowny napis "Miłość" jest wspaniałym zwieńczeniem dekoracji sali weselnej. Dopełni również atmosferę na przyjęciu zaręczynowym czy rocznicy ślubu. 🥰 Największy napis "Miłość" to 120cm wysokości i prawie 4 metry szerokości, wraz z podświetleniem LED oraz całą gamą kolorów i efektów. Od dziś w naszej ofercie! 😍 Zaskocz siebie i swoich Gości! 😍 Zapraszamy 😍😍

28/08/2023

Hej wesele! 😍 Tradycyjnie, genialna atmosfera w Ararat Sala Bankietowa & Pokoje, tym razem wesele Madzi i Kacpra 😍 Fantastyczny wieczór pełen uśmiechu, miłości i pozytywnej energii uwieczniony na seeetkach ujęć 😍 Pozdrowienia dla wspaniałych Gości i raz jeszcze najlepsze życzenia dla Młodej Pary 🥰🥰 Niezapomniany wieczór, dzięki! 🤩 Do zobaczenia wkrótce 😎

18-stka Dominiki 🥳🥰🥰
13/08/2023

Wracamy, po krótkim urlopie 🏖😎 Rewelacyjny wieczór w Centrum Konferencyjno-Bankietowe WEIS, Kwidzyn 😍 Seeeetki szalonych ujęć na 18 urodzinkach Dominiki 😍 Będziemy miło wspominać ten wieczór, świetna atmosfera, świetna Ekipa! 😍 Niebawem krótka relacja 😉 Widzimy się za kilka dni w Grudziądzu 😉🥰

17/07/2023

Ponownie gościliśmy w fantastycznym ibis Styles Grudziadz 🥰Niezapomniany wieczór u Angeliki i Zbyszka 🥰 Dla Młodej Pary raz jeszcze najlepsze życzenia 🥰🥰 Chwila odpoczynku i widzimy się ponownie 😉

18 urodziny Kuby 😎 🥳🥳
02/07/2023

30/06/2023

Kolejny pracowity wieczór, dzisiaj Hotel RAD Grudziądz i 18 urodziny Kuby 🥳 Pozytywna, rodzinna atmosfera i wiele świetnych fotek 🤩 Niebawem krótka relacja 🤩

15/06/2023

Znakomita Ekipa! 🤩 Odwiedziliśmy Amuza bistro & sala bankietowa na Balu Klas Ósmych 🥳🥳 Kolejny niezapomniany wieczór uwieczniony na setkach ujęć 🤩 Wszystkim Absolwentom życzymy pomyślności i sukcesów w dalszym zdobywaniu wiedzy 🙂 Do zobaczenia wkrótce 🙂

Po raz pierwszy gościliśmy w Ośrodek Wczasowy "Bory Tucholskie"  w Okoninach Nadjeziornych 🥰 Wyjątkowe miejsce, wspanial...
10/06/2023

Po raz pierwszy gościliśmy w Ośrodek Wczasowy "Bory Tucholskie" w Okoninach Nadjeziornych 🥰 Wyjątkowe miejsce, wspaniali Goście i genialna atmosfera, a to wszystko na weselu Anny i Alana 😍😍 Dla Młodej Pary najlepsze życzenia, miłości, szczęścia i uśmiechu każdego dnia 😍😍 Dziękujemy 😉

Co to był za wieczór 🥳🥳 Seeetki zwariowanych ujęć na 18 urodzinach Marysi 🤩 Dziękujemy 🤩 See You soon 🥸😜😜
29/05/2023

Ponownie odwiedziliśmy Gościniec u Kuzynów , tym razem 18 urodziny Marysi 🥰 W wolnej chwili krótka relacja 🥰🥰
28/05/2023

Adres

Grudziadz
86-300

Telefon

+48725385361

Strona Internetowa

Ostrzeżenia

Bądź na bieżąco i daj nam wysłać e-mail, gdy Fotobudka Retro Grudziądz umieści wiadomości i promocje. Twój adres e-mail nie zostanie wykorzystany do żadnego innego celu i możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie.